i will survive

Om ett knappt halvår, så flyttar jag härifrån. Då kan jag bestämma själv om och när jag vill komma hem. Kanske aldrig är en bra tidpunkt. Mamman vill umgås med sin nya kärlek, ha ett eget liv, vila från trotsiga barn. Det unnar jag henne. Här är jag ändå bara i vägen, på alldeles för många sätt.

Och jag har ju trots allt två egna ben som jag kan stå på, så det blir nog fint det här.


en klapp på kinden fast i det tysta
KRYSTA
varför sätter man barn till världen som man inte ens vill ha, jag bara frågar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

allts¨när du flyttar till stan är det DU som LYDER miNA REGLER!!



För det första: MAN DEJTAR INTE UTLÄNNINGAR!

för det andra: Man hj'älps åt o diskar.

för de sista: så nog faaaaan har du mobilen påslagen och är inte borta hela nätterna!!



vad kul vi kommer ha alltså :)

2010-01-03 @ 19:27:10
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHHA

2010-01-03 @ 21:57:02
Postat av: ida

hahaha malin (L)

2010-01-05 @ 14:06:33
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0