i still see it all


Time goes by. En bild från sommaren 2009.
När det är skollov inser man hur många vänner man egentligen har. Eller kanske snarare få.

Vänner som finns där, kommer finnas där.
Det är endast skolan som förenar oss, tydligen, så det är nog mest artighetsfraser det här; åh, vi måste verkligen göra nåt på lovet! Från alla parter, alltså.

Snart är grundskolan över, och då ska jag gräva i minnets arkiv och le åt allt vi har varit med om tillsammans och allt vi har haft. Men någonting inom mig tvivlar på att vi kommer hålla ihop, för klarar vi det inte ens på ett skollov lär vi knappast göra det när vi slängs ut i livet.
Men jag vill ta tillfället i akt, innan jag helt enkelt måste säga åt mig själv på skarpen som Pippi Långstrump och börja med min årskrönika - tack för den här fina tiden, jag ska le och tänka tillbaka på er. På oss.

J


Kommentarer
Postat av: duvetnogvem :*

förlåt för att vi inte gjort de saker vi egentligen skulle börjat med på nyår, förlåt för att jag inte alltid finns här. men jag älskar dig ändå ska du veta.



fin bild förresten.



(L)

2010-01-10 @ 20:14:43
Postat av: duvetnogvemdethäräroxå

Jag vet inte vad som har hänt med oss :( vi har alltid varit med varann men jag vet inte vad som har hänt. Det är nog lika mycket båda parter men det är så drygt att jag inte kan vara hos dig eller nån annan typ alls :( men jag tror att det blir bra i stan :D Jag HOPPAS verkligen det för du har varit min kompis så länge jag kan minnas <3

2010-01-11 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0