insikter och utsikter och åsikter och HP, min HP

Sena fredagkvällar när allt är så tråkigt så klockan knappt tickar kan vara bra. Dom kan tillochmed vara bäst.
Man kan exempelvis ligga i ett sisådär 100 grader varmt badkar tillsammans med några ljus och en bok om förintelsen, och försöka tvinga både sinne och själ att inse vad som egentligen hände.

Genom att öppna hjärtat och vara villig, eller nästan påtvingad att inta information som man helst vill leva utan, kommer man givetvis till många insikter kring allt mellan himmel och jord.
Ett konkret exempel - dags att göra Hans-Peter Burman till president, partiledare, eller varför inte gud?!

Jag ska överleva hela mänskligheten!
Sen startar jag en ny och förhoppningsvis bättre och klokare mänsklighet!
HP Burman, vilken man.

http://www.youtube.com/watch?v=162SbR6_pGc 

Hur otrevligt det än kan låta så ska jag gå och lägga mig nu tillsammans med Adolf Hitler.
(Sanning; jag slutar när jag ligger på topp och n' HP accepterade mig på facebook! EXTAS!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0