ertfgh

Söndagen avnjuts precis som den ska, ett paket chocklad, ett glas mjölk och omåttliga möjligheter att komunicera med andra deppade människor och förvirrade själar.
Medans flickorna på söder solar solarium så de nästan brinner upp, dissar Din Sko och flätar sitt könshår sitter jag här och i extas och klickar hem sommarkläder istället. Egentligen borde jag gå ner i källaren och tömma tvättmaskinen, men på grund av One Tree Hill så är det rent ut sagt omöjligt. För er som inte förstår mig, tryck här;

http://www.youtube.com/watch?v=s5WvmPCpcB4&feature=related

Idag var jag riktigt klockren förresten. Ett kort på en fisk var allt jag behövde för att kommentera;
Får man ingenting annat på kroken får man väl nöja sig med fisk, tidelag är ju inte olagligt i Sverige.. Poäng till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0