stjärt-dag

Nu är det officiellt alla hjärtans dag, eller som min moa så humoristiskt uttryckte det; alla stjärtars dag.
Det är så mycket dagishumor över det hela som det någonsin kan bli, men det fick mig att skratta inombords i minst tio minuter iallafall.
Medans mina kamrater for vidare på en annan fest åkte jag och jag hem. Min äkta hälft kände sig lite sleten och saknade sin mamma av nån konstig anledning, men hon visade sig sova precis som förväntat.

Den här helgen har varit lärorik på många sätt, jag har lite intressant fakta till alla som känner att dom vill ha den; Ju större en sköldpadda är desto högre och mörkare stönar den vid samlag.

Ikväll tog vi en tripp till de förflutnas arkiv och förfärades över gamla frisyrer, kläder och röster.
Jag har funderat mycket på vad som egentligen hände mig när jag var liten eftersom jag lät som en kedjerökare sedan åtminstonde 55 år tillbaka mixat med en kråka som har satt något på tvären i halsen.


vänd dig inte om, ekade hans röst
lita på mig, viskade vindarna men
vem gör egentligen sånt

Kommentarer
Postat av: mosis

ja vill fira allastjärtars dag med dig hjärtat.

saknade dig igår ju.

<33

2010-02-14 @ 10:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0