måndahhh

Måndagen passerade relativt smärtfritt.
Men kära gud, kan du göra så min hund slutar mensa? Jag tycker nästan synd om stackarn som är så vrålkåt så hon försöker sätta på vad/vem som helst, och det börjar gå mig på nerverna att så fort man kommer hem ska man riskera att bli påsatt av en hund. Tack på förhand.

Idag hade jag den stora äran att följa med min barndomskamrat och fantastiska ängel Moa Malmberg hem, och det var riktigt mysigt, men också intressant och lärorikt. Det är inte klokt hur många tankar och känslor en liten människa kan inehålla. Helt sjukt egentligen.
Nu väntar bubbelbad med några ljus och en bra bok, gilla.

 


Kommentarer
Postat av: mosis

jag älskar dig så jävla mycket.

2010-02-02 @ 20:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0