jag älskar bajs

Ibland så funderar jag på om det bara är jag som är så otroligt patetisk, alternativt tokrolig så jag sitter och skämtar med mig själv och sedan skrattar när jag är ensam hemma?
Det borde egentligen vara omöjligt. Hjärnan borde förvarna mig själv att jag hade tänkt vara rolig. Så antingen överlistar jag min egen hjärna eller så funkar den inte som den ska. Jag tror på alternativ ett.

Nu sitter jag och läser min absoluta favoritblogg. Www.Bajs.blogg.se.
Finns inget bättre.
(Och ja, jag kanske är omogen som sitter och hittar på konstiga bloggnamn för att titta om dom existerar, men vilka guldgruvor jag har hittat!)

xoxoxoxoxoxoxoxo sleep tight


Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

Man är ju grym om man kan skratta åt sig själv ju :D

2010-02-04 @ 01:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0