en vanlig dag som är vanlig


En bild på favoriterna! Jag tänker på er, och det är bäst att Kalmar förbreder sig för att Jenny tänker komma dit, och tjejerna får se till att hålla lite extra hårt i sina pojkvänner, he-he-he.

Dagens bravader har inte varit särskilt många, men fina ändå.
Tillexempel blev jag vän med en kille med rosa hår på facebook bara för att han hade just det, rosa hår.
Jag håller just nu på att baka en kaka med Frida, vilket också är som ett äventyr.
Slutligen taggar jag sönder inför beachen 2010 genom att dricka chockladsmet. Finnnnnt!

Kommentarer
Postat av: a

och så skrev du iiiiiiiiiiiiiiingenting om våra bravader där du är så gla' i mig att du faller som en kägla när jag kommer nära... i'm dissepojtned hur de nu stavas. puss älkskling

2010-02-23 @ 08:07:04
Postat av: Andrea

Om du påstår att den rosahåriga killen heter Jack så kommer jag allvarligt att dö av skratt!

2010-02-23 @ 17:02:06
URL: http://ordsomord.blogspot.com
Postat av: DON KUNGEN !! Host:)

haha.. :D du är så välkommen !<3

2010-02-27 @ 19:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0