den undrande undrade,

Egentligen. De betonade alltid på eeeeeeeeee där de satt med armarna i kors över bröstet och fötterna vippandes.
För länge sedan, så var det alltid ordet eeegentligen som stod i centrum.

Hur mår du, egentligen? Hur känns det, eeeegentligen?
Jag kommer ihåg det som att det var igår, och så otroligt många minnen sköljde över mig så våldsamt att jag nästan föll omkull idag när jag satte min fot på BUP i östersund för första gången efter fyra år.
Denna gång var det endast som moraliskt stöd, hand-hållar och möjligen tår-torkare, och det gick jättebra.     

Jag träffade min lilla gråa tant, som jag utan att överdriva kan säga förde mig tillbaka till en verklighet jag hade förträngt.
med evig tacksamhet

j


Kommentarer
Postat av: chauffören

du är en pärla som följde med, ja tror det är lika skönt för mej som för dotra.

kramen

2010-02-10 @ 09:14:30
Postat av: din sköna böna

jag är så stolt över dig. jag ser upp till dig, du är min hjälte jenny bergvall.

jag är evigt tacksam för idag, imorn och alla dagar med dig. <3

2010-02-10 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0