bra spenny

Ibland så lyckas man.
Idag tänkte jag bevisa att min humor verkligen är i världsklass och ändra min relationstatus till "det är komplicerat med @Hans Lundin, som även är min vaktmästare.
Givetvis råkade jag klicka på fel knapp, så jag inbjöd nån helt random som jag inte känner att ha ett komplicerat förhållande med mig. Bra skit.
Frågan är nu om man ska försöka förklara sig på något sätt, eller om det helt enkelt är bäst att lämna det orört?
"Hihih, tycker att det skulle vara kul att ha ett komplicerat förhållande med dig bara. =)?"
"Jag skulle egentligen inleda ett komplicerat förhållande med min vaktmästare men de blev lite struligt?"
Åh jag är så pinsam så jag nästan skäms.

Kommentarer
Postat av: ida

efter jag hade läst det där så garvade jag i säkert fem minuter!"

2010-02-28 @ 21:16:07
URL: http://musikstopp.blogspot.com
Postat av: Andrea

Jenny, du vet om att du är jävligt konstig va? xD

2010-03-01 @ 12:52:17
URL: http://ordsomord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0