nobody puts baby in corner

Man måste alltid, på nått tvistat sätt förtjäna sin plats.

Tillexempel, när jag var ute en kväll här om veckan och åkte bil med några pojkar med nytagna körkort, så irrade dom osäkert runt lite här och där. Försökte dra nån bil på raksträckan till Ragunda, sladda vid skolan, eller dylikt. Men varje gång, så ökade dom farten lite när vi passerade handelsbanken. (Där står alla extremfräna 25 åringar och konverserar genom sina nervevade glasrutor för er som inte visste det)

Efter ungefär 20 minuter kunde jag inte hålla mig längre.
- varför ställer vi oss inte på handelsbanken då?
Jag fick en frustning, ett skratt och sen en bekymrad blick genom backspegeln som svar.
- vi, på handelsbanken!?

Därför sitter jag här och försöker analysera och fundera på vad jag kan ha gjort för att förtjäna att hamna precis här.
/jb

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha! Måste ha vart några riktigt töntiga killar du åkte med. Eftersom det bara är koola killar som står vi handelsbanken! ELLER? HAHA

2009-09-26 @ 18:38:30
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: ida

HAHAHAHAHAHAHAAA

2009-09-27 @ 12:13:00
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0