w

Jag sitter här och äcklas av mig själv, eftersom jag inte kan hitta på nått bättre att göra än att klicka runt.
Nyss såg jag tillexempel ett klipp om världens största finne, vilket var mycket givande. När dom klämde på den rackarn kom det ut minsta lika mycket gegga som i en krämbulle, mums! (kom ihåg att aldrig mer äta krämbullar, eller finnar)

Sverige förlorade tydligen en viktig VMmatch mot Danmark nu. Bu hu hu.
Om man skulle plocka ut Zlatan på bänken och sätta in en lagspelare istället för en diva av högsta grad skulle det gå som en dans. Hur man än vrider är stjärten alltid bak, och fotboll förblir en lagsport lilla Zlatis.
Djävulen, jag som hade tänkt sova nu, och då ska givetvis min favoritfilm börja. Jag står inför ett fruktansvärt val.
(Jag har sett filmen 13 gånger, men ändå, vad göra!?)

Det är väder på TV nu, och jag kan inte låta bli att undra - var tog Tone vägen? (söt liten norsk väderbrud som irriterade alla med sin hemska brytning.) Jag googlade det nyss, och håll i er nu:
Tone Bekkestad fick sparken från TV4, pågrund av ett utvik i Slitz i juni 2006, där hon ändå inte visade nått.
oj, jag måste ha fått allt om bakfoten. Jag trodde att man har ett privatliv också, när man väljer själv vad man vill göra och inte. Men, vad vet väl jag, trots allt är jag ju bara femton år... (JAJA OM NÅGRA VECKOR, FORMALITETER MINA VÄNNER)

Jag har bestämt mig. Sängen. Eller?
uppdate; det blev så klart filmen. Bend it like Beckham :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0