Draft: Okt. 10, 2009

Fredagsmys utan partner, menmen, OLW är bättre än alla karlar i hela världen.
Sitter som fast i det förflutna, då jag var en liten lortig jänta på tolv jordsnurr och inte dög. Inte räckte till.
Om sanningen ska fram så ansträngde jag mig inte så hårt heller, och idag förstår jag inte varför.
"val gör oss till dom människor vi är."
fotboll kanske egentligen inte är min grej, utan bara något jag lagt mig till med i brist på annat.

Hej Jenny!

 

Tyvärr så kommer du inte att bli kallad till Ytterhogdalslägret.

Däremot vill vi att du fortsätter att kämpa för att bevisa att vi har fel, för vi kommer att ha ett antal träffar till hösten och hoppas att vi ses då.
Du har mycket fotboll i dig, men träna på att ta för dig lite mer. Tuffa till dig.

Pang, och hjärnsubstansen var ett faktum över hela stället. Bryt ihop och kom igen, men det tog hela sommarlovet. Tuffa till mig? Jag tänker aldrig försöka bli bättre för eran skull.

Skam den som ger sig tänkte jag nog, och skickade in en krönika till nått random ställe som sökte en skribent. Svaret?

"Oj, måste säga att jag är förvånad,

Skulle du kunna skriva någonting som inte riktigt innehåller så starka ord? som t.ex horan etc?

Mvh Mikael."

Givetvis gav jag blanka fan i att skicka in nått nytt, för ni kan ju vara utan mig och mina hemska ordval om det nu inte passar, tänkte jag då. Dum-Jenny. Andra gången i mitt liv som jag fick bevisat svart på vitt att jag inte räckte till.

Ett ganska svidande nederlag för någon som trott sig vara bäst alla gånger, men det är väl som dom säger - ingen dör oskuld för livet knullar oss alla.




Kommentarer
Postat av: Anonym

negativ kritik är en del av livet. En ganska stor del tillomed, om man är Bergvallare lite lagom fumlig och inte alltid tänker efter före. Men man behöver ju inte gräva ner sig för det. Tänk på hur många gånger någon har sagt något possitivt om dig! :O

2009-12-23 @ 23:02:27
Postat av: / s

2009-12-23 @ 23:02:50
Postat av: malin

du räcker alltid till, och du är alltid bra nog. men man måste också veta att man inte alltid är rätt för den/det varje gång.

Men du är grym jenny, du skriver grymt och du är den bästa vän jag har. Så för mej räcker du alltid till och kommer alltid göra, även om den vetskapen kanske inte räcker till för dej. <3

2009-12-27 @ 14:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0