a drop in the ocean

Min säng var väldigt obekväm igårkväll. Jag låg och brottades med mitt samvete i flera timmar.
Tänk - vem visste att jag hade ett sånt?


Tacksam vart jag också, när jag låg där och vred och vände på mig.
Tänk vad många människor som bryr sig om mig, av oklar anledning, eftersom jag oftast är en besvikelse, en belastning eller bara ställer till det. Men satan vad jag tycker om er.

20/12 2009.
Jenny Bergvall svär på sitt liv och sin heder att hon aldrig någonsin mer ska förstöra folks skönhetssömn och alltid ha med sig sin telefon, vart hon än tar vägen.

Amen broder.


Kommentarer
Postat av: mammammamamamammamamamammms

Lilla vän, även om du nu har svårt att fatta det så är du en av de underbara ljusvarelserna....

2009-12-20 @ 18:59:19
Postat av: Carina

Klart att vi bryr oss om dig lilla vännen =D

Du är inte alls en besvikelse...Sköt om dig & var rädd om dig!! Du är UNIK <3

Tack för de värmande orden =) Å sist men inte minst..KANON att du ska försöka att ALLTID ha med dig MOBILEN, påslagen & med ljud ;)

Kramen på dig

2009-12-20 @ 21:26:46
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Anonym

lol på min mamma -.-

2009-12-22 @ 21:00:24
Postat av: jenny :)

jag är typ kär i din mamma, hon är så himlahimla söt! puss

2009-12-22 @ 21:45:33
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0