lördag är en godisdag.

Jahaja, nu sitter jag i min fisfåtölj och viftar med mina halvsvettiga stortår, lyssnar på musik och pratar med min hysteriskt trevliga vän johan nyman. Mannen är inte klok på en fläck, här har ni några fina rader ur en helt vanlig konversation.

Nyman säger:

jag är på!

Nyman säger:

elektriker och luder på ibiza FTW!


Nyman säger:

lets do it

Nyman säger:

jag betalar

Nyman säger:

inte för ludren

Nyman säger:

men för resan.

två ord ; gó nyman.


iallafall, så får jag hemskt många frågor om varför jag inte uppdaterar min blogg oftare och skriver om saker jag har gjort och så vidare.  Vill ni verkligen veta svaret? Det är faktiskt så här, att mitt liv är lika tråkigt som faster astas och jag skulle sälja de till en omkring resande cirkus för tre kronor. Eller aa, om de någonsin kommer en cirkus till pyttelilla piss hammarstrand.

Visst, jag gör saker ungefär hela tiden. Men jag tycker dock inte det är speciellt roligt att skriva, inte heller läsa om de står typ ; heei idag va jag och fikade med malin. De va jätte kul och mitt inne på fiket släppte malin en brakare. jag åt en chokladboll och malin också, jag drack gul festis och hon grön. Vi pratade om blablablabla. På vilket sätt intresserar de er om jag åt en chokladboll eller inte?  Så ni får helt enkelt leva med att jag skriver när de har hänt nått, eller om jag känner för det. Och här händer de inte saker ofta, som ni kanske har märkt.. ;p

jahapp. Då var man faster också. Och de känns...konstigt? men väldigt roligt.
jag önskar er en trevlig lördagkväll.
/jB


Kommentarer
Postat av: Denice

vad spännade att vara faster :)

2008-10-04 @ 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0