hejhallå.

Irakkriget, kriget i Irak, (officiellt kallat Operation Iraqi Freedom av koalitionen) var ett krig som utkämpades från den 20 mars 2003 mellan Irak, vars president då var Saddam Hussein, och en koalition av länder där USA och Storbritannien hade de största rollerna. Kriget slutade officiellt den 1 maj 2003 men merparten av de utländska trupperna finns fortfarande kvar i landet på grund av motstånd mot den nyinrättade samhällsordningen. Därför menar många att kriget mer eller mindre fortfarande pågår.
Förlåt, jag bröt mitt löfte. Men här får ni goda vänner, vad jag är snäll som delar med mig av min nyfunna kunskap från google.


Det har varit inbrott på skolan förresten. UNDERBART. Självrisken på försäkringen ligger på 250 000 kronor, och våran ekonomi ligger redan på minus.
Vad är de för jävla tattare som får för sig att göra inbrott på en högstadieskola och ta datorskärmar?
jag blir så less! åh, jag får säga som lelle:
" Om jag hittar idioterna som har gjorte så kommer jag inom en snar framtid bita öronen av dom. " 
   
en skola fattig som mus i en kyrka,
 några idioter tog en dyrk och dyrka
 upp en dörr som är från tiderna från förr
  som dom egentligen borde ha fått upp genom att dra,
   dessa inbrottstjuvar var inte så bra.
     Dock hatar jag dem ändå
      för nu kan vi inte köpa några nya bollar
       det finns inga, vart jag än kollar.
      Några idioter tog en projektor 
      ska vi inte skylla även detta på vår rektor?

nu ska jag sova, godnatt.
/ jB

Kommentarer
Postat av: malinarvidsson

åååhh, var det där bara för mej? :o

ja, vi skyller allt på birger tycker jag så får vi ännu en rektorskandal :D

2008-10-15 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0