HEII

hallådär. Här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på musik, äter glass och grubblar över saker och ting.
Dagen har varit seg som fan, jag blir jämt deprimerad på söndagar. Jag vill bara lägga mig under täcket i mina mjukisbyxor och önska att jag aldrig hade blivit född. 
Men snart är det höstlov iallafall, så jag får väl försöka överleva fram till dess.
Eller så kanske jag flyttar till min syster så vi kan klättra i garderober och leva loppan, utan att tänka på följderna överhuvudtaget. Tyvärr tror jag inte att vi får plats i samma badkar längre, men vi överlever nog ändå.

Imorgon så är det skola igen, tusan. Men vi ska kolla på film halva dagen, så det blir nog en ganska slappt ändå.
Jag har haft en bra helg, hoppas ni också har haft de.

berg och träd och allt du har omkring dig,
har ett liv, har en ande, har ett namn.


Förresten, någon som vill köpa en snäll, dock fisig jämthund med äcklig päls? 25 kronor, snabba på innan jag dör av förgiftning.
/Jb

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, vad typiskt! jag som inte tycker om chips :(

2008-10-29 @ 22:24:02
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: fröken elin

tack så mycket:D

2008-11-02 @ 22:15:45
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0