so what, i'm still a rockstar.

jaha, här sitter jag i min ensamhet i mitt mörka rum och funderar lite & lyssnar på musik. Just nu är det sheryl crowe - the first cut is the deepest. ganska lam & tråkig låt, men ändå så är den ganska härlig att lyssna på på nått sätt. Inga höjningar eller grejer, den är helt enkelt behaglig.

varför bor jag just här?
varför bor just jag här?
varför bor inte jag någonstans där det är roligt?
varför är det inte roligt här? 
 
idag var det en ganska skön dag, fast vi har mrs klint två lektioner på varandra och får dras med tosse hela dagen. Jag tänkte medge en sak också.. Början av skönheten & odjuret låten går "rörda av en ton, i en melodi." Sanna, jag jag har haft fel alla dessa år och det har jag vetat om. Men det kan ha varit så att jag aldrig vågat erkänna att jag hade fel, så nu gör jag det ordentligt, jag kommer ut ur garderoben. DU HADE RÄTT JAG HADE FEL. Så, nu är väl söstra mi lycklig till nästa julafton allra minst. Hon får säga vad var det jag sa och bara trycka upp det i ansiktet på mig.
underbart.
in i skåpet med dig nu chip, och jag ska gå ut med lopp cirkusen alias bente.
/jB

Kommentarer
Postat av: S

MO HAHAHAHAHA! ÄNTLIGEN!

som jag väntat på detta erkännande :D

2008-10-14 @ 23:02:14
URL: http://elakochkonstig.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag är iallafall gladast i världen att du bor här.<3

2008-10-16 @ 19:16:39
URL: http://rebeckaallansson.blogg.se/
Postat av: ditt bustroll

jaså, du vill flytta iväg från denna gamla by.

HALLÅ?! det är FAKRTISKT roligt här, (:

2008-10-27 @ 09:20:55
URL: http://sofiehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0