silence, i'll kill you!

Jag har kommit på att jag inte gillar tystnad.
Kanske för att jag är rädd för att det ska bli pinsamt när man inte har något att säga, eller att jag ska bli uppfattad som tyst och tråkig.
Eller kanske är det som så, att jag är rädd för mig själv när tystheten lägger sig som ett täcke.
Mina tankar virrar runt så mycket när det blir tyst, så det är bättre att vara lite kaxig, fräck och rolig på andras bekostnad. Ofta uppfattas jag som en uppmärksamhets beroende fjortis istället, men det är väl sånna smällar man får ta.
Och förresten får ni inte kalla mig fjortis offentligt förns jag står på mina egna hårförlägningar och inte kan öppna dörrarna på konsum.


Idag har jag stått och sålt julkort och kakor på marknaden. Det gick kanska bra faktiskt, hoppas vi kommer nån vart på klassresan.
Förresten är jag nog världens bästa syster.
Sanna sa ; jag vill ha sunes sommar.
Och gissa vem som genast köper sunes sommar till den unga kvinnan i sina bästa år?
jag har varit extra snäll i år, och jag tror det kommer löna sig.
Strax ska jag iväg på dansuppvisning, och ta massa kort på sofie när hon kör sina michael jacksson moves.
Hon kommer troligen döda mig sen, så detta kan vara det sista jag gör.

Hejdå kamrater.
:)
/Jb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0