barbapappa.

hallå kamrater.
det är svinkallt ute, och jag känner mig som en björn.
Iallafall, idag har jag varit på skolan.
Och det var faktiskt mer intressant än det låter.
 Nu är det ju den tiden på året när folk har fylle fester och spyr ner sina hus, ligger med varandras pojkvänner/flickvänner skriker fitta åt varandra i korridorerna och slåss.
Japp - här vankas det betyg!
Allt detta för en liten fjuttig papperslapp med bokstäver på.
Dock är det väldigt roligt att titta på när folk dampar på varandra, så jag överlever nog.
Har funderat på att min animerade film vi ska göra på bilden ska heta Djungelns lag på Andersolofskolan och handla om just det och låten In the jungel ska spelas medans karaktärerna i fråga trycker ner varandra i toaletter, skriker fitta och dom andra sakerna jag skrev där uppe.
Får väl se hur det blir med den saken.
Ikväll orkar jag inte leka blindbock på konsumparkeringen, utan jag ska plugga franska all night long.

ma råkes.
/jB


Kommentarer
Postat av: elinnnnn

''Nu är det ju den tiden på året när folk har fylle fester och spyr ner sina hus, ligger med varandras pojkvänner/flickvänner '' ... hm, vad syftar du då på..? xd

2008-12-05 @ 10:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0