är du inte som jag är du konstig.

jo, ja yess japp si oui japp.
vi som bor här på 'landet' är nog dom som har mest fördommar av alla. Har ni tänkt på det? Liksom, alla måste vara lika, annars är det fel. Ungefär 70% av dom som bor här runt omkring är rasister. inte medvetet, utan liksom bara ändå. Och de gör mig så jävla irriterad. Egentligen så har vi fördommar mot allt. Stadsbor tillexempel. Dom är ju stockholmsfjollor och dom kan inte prata riktigt och dom är så jävla fula och va helvete gör dom här?!

Bönder? dom är fattiga och kommer med sin fula moppemuschar och prillorna under överläpparna och luktar äckligt. Vi borde egentligen ta och dänga skiten ur dom!

Ja, jag kan säga vad som helst, så är det någon som måste kommentera, eller berätta vad dom tycker. Och jag vet inte, varför måste vi ha åsikter om alla människor? Om vi tittar oss i spegeln så är vi inte så jävla perfekta vi finniga småfeta jämtlänningar, så därför måste vi kommentera andra innan dom kommenterar oss? jag vet inte. Jag vet iallafall, att jag inte är fördommsfri jag heller. Men vill jag att folk ska dömma mig genom att titta på utsidan? nej. Men jag gör likadant själv mot andra? ja.
varför?
/jB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0