kaninsperma i sängen nu igen.

Nu har jag kommit hem från Lycksele, från mormor och morfar. Dom flesta dagar har varit fyllda av att sitta ute på en is och frysa rumpan och åka längdskidor. På kvällarna spelar vi plockepinn och skrattar åt min lilla kusin som är sju, men tror att hon är minst fjorton. Alla meningar hon säger slutar på fatta, eller asså. Eller mökligen, ASSÅ FATTA!  När vi stod och gungade började hon prata om sin nya pojkvän, men hon skulle dumpa honom så fort hon kom hem för han raggade jämt på nån som hette rebecca. Och sånt går inte för sig, fattaaaa,  säger min sjuåriga kusin och viftar med armarna. Sen frågade hon vem sanna var kär i, och min kvicktänkta syster svarade att hon va kär i någon med mycket pengar, den här gången fick det bli zlatan. Matilda hoppar ner från gungan, och skriker över hela lycksele, med sin ganska så irriterande röst som nog tränger genom betong - SANNA EEE KÄR I ZLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTAN !!! haha, ganska rolig unge faktiskt. Och sen ska vi gå in, men matilda skriker ; vänta! jag vill fråga en sak! Jag och sanna vänder oss om, och matilda frågar; asså. vad betyder gay? Jag och sanna tittar på varandra och börjar skratta. Asså, Mattias brukar säga att jag är de ibland.  Det blev en ganska invecklad förklaring av min nöt till syster, och hon frågar matilda ; fattar du nu? Matilda tänker efter ; öööööhm. Nej! Men de får fortsätta att vara så. Hon är iallafall nöjd så länge som hon får fuska på plockepinn, och ta spiralen fast alla pinnar rasar.

HAHAHA.
Sen när vi kom hem till Matilda, så sprang hon upp och satte sig på sin säng. Då kom hennes mamma, och min moster Lena in i rummet och skriker ; Matilda! sitt inte på sängen! Matilda flyger upp, och frågar mycket irriterat varför och att Lena inte får gå in utan att knacka. Lena börjar med att säga att deras kanin zorro hade rymt natten innan. Matilda svarar på sitt minifjortis aktiga vis; oooooooooch?? Lena fortsätter; han gillar ju den där nallen som du håller i det vet du? Jag vaknade i går natt av att zorro höll på att.. ja. du vet. Matilda höjer ögonbrynen upp i pannan, hon vet. Men hon säger ändå neeej. Lena tar ett nytt andetag ; jo, han försökte göra barn med din nalle. Matilda börjar skratta. Matilda ska bädda sängen och tar undan täcket. Mammaaa!! ropar hon. Lena kommer springande ; vad är de?! Vad är det för vitt klet i min säng? undrar matilda. Lena vet inte om hon ska skratta, eller om hon inte ska göra de. Så hon frustar ungefär som en häst, innan hon ska börja förklara om det vita kletet i matildas säng. Just då piper mickron, bullarna är klara. Matilda springer mot köket och skriker ; BUULLAR BUULLAR !! Lena drar ett djupt andetag, och tackar gud över att hon inte behövde förklara om kaninsperman den här dagen.

hejdå, eller vad man säger. / Jb

Kommentarer
Postat av: 'moehoe

tHAHAHAHAHAH DEN FÖRKLARINGEN SKULLE JA VELA HÖRT XD

2008-04-01 @ 20:58:28
Postat av: Världens bästa SOFIEHENRIKSSON ;D

Alltså den Matilda jag har träffat?;) hon som hela tiiiiiden kallade Sanna för datanörd?:P haha,
Gissa vart hon har fått ASSÅ FATTA och allt fjortis snack från?:P

2008-04-04 @ 15:25:50
Postat av: Tove

HAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAH

2008-04-12 @ 21:40:13
URL: http://tovelaurin.blogg.se
Postat av: Bloggensstörstafan (fan i dubbel bemärkelse, på svenska och engelska)

Bra debut!

Svar: Tack hjärtligast
JENNY

2012-09-07 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0