OCH PRECIS NU

Så känner jag att jag behöver andas. Jag känner för att ta en snöskoter och köra hem till Bölestrand 124, 84070 Hammarstrand. Det enda stället som själen kan få ro - där vill jag leva och där vill jag bo! Den kristallrena luften gör på något underligt sätt så att alla bitar faller på plats.
Dock känns det rätt annorlunda, ingenting är som det brukade. Jag har inte en aning om vart saker finns och känner mig mest ivägen. Men tur att jag kan fly ut i den underbart fina natur som faktiskt finns där, och andas och tänka & lyssna efter hoo djuret, vars eko hörs flera mil.

Idag så har jag varit i backen. Det är förjävla härligt att åka alltså. Men rena rama rånet är ju att ta nästan 50 jävla spänn för en halväcklig pan pizza. Men stämmningen är mysig i backen, allt från Magnus orangea mössa till Rolfs dåliga vitsar.

Imorrn drar jag och sofie till bydalen, det kommer bli askul - det är en sak som är säker!
Nu hörde jag att det brinner i Bispan, hoppas det inte är nått allvarligt.
Egentligen borde jag ringa alla jag känner som bor där;
- tja, lever du?!
- Öh, va?
- Okej, tjarå!  
Nu måste jag packa. Jag önskar er ett riktigt gott nytt år, och jag tycker verkligen synd om alla som jobbar på sjukhus som kommer få in massor av alkoholförgiftade, finniga tonåringar.
SIMMA LUGNT.
/jB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0