HEJ VÅREN.

jag har faktiskt inte så mycket tid att skriva numera - och nästan ingenting att skriva om heller. Jag är mest ute och ränner på kvällarna, åker moppe med moppepojkarna, och är med massa folk, äter glass och njuter av det vackra vädret. Så ja, jag har faktiskt lite ont om tid tyvärr. Men just nu är jag hos marie och micke och har nyss käkat middag. :) min bror kocken. Haha, det låter faktiskt bra. Jag älskar deras lägenhet,  herregud vad härlig den är! här skulle jag vilja bo. Om marie läser det här sen så får hon ursäkta - men hon börjar bli ganska rund om magen faktiskt. Gud vad mysigt med en liten bäbis, tihih. VÅREN ÄR KOMMEN.

/ J
b - faster.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu får du genast annamma slut åka med moppepojkar!! P.s jag är bara rund och go.. =P

2008-04-23 @ 20:13:25
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0