du är min man.

Alltså ledes, det har hänt. Pjoff, så bara försvann min konstiga åkomma av att jag tänker på allt. Liksom bara så där, booorta. Jag känner mig tom, på allt. Det finns ingenting att fundera på överhuvudtaget, rätt så tråkigt faktiskt. Hm, jaja. Men ni förstår ju som sagt att eftersom jag inte har nått att tänka på så har jag ju inte heller så mycket att skriva om, och det suger ju verkligen totalt.  Jag kan ju iallafall ta och tala om att det var dans på centrum idag, haha. Bugg on! det var kanske 15 pers som dansade, resten stog och hängde vid busskuren typ. Och alla vuxna säger ; " Om jag var ung, så skulle absolut ta den här chansen att dansa. Det kostar 160 kronor för dans i hällesjö, ni ska vara lyckliga över att ni får lära er gratis. " sen fnyser dom. Men inse fakta, att du troligen inte alls skulle ha gjort så om du var ung (face it, du är 52)  utan det säger du bara. För yess, vem älskar inte att vara i en litet rum med en svettlukt som luktar värre än A - lagets omklädningsrum efter match? Och vem älskar inte att stå där, som en tönt och sen inte få säga nej om det kommer nått äckelpäckel och bjuder upp en? Höra helen sjöholms röst som sjunger att jag är hennes man, det är underbart.Och sen kommer ju biten när man ska trampa folk på tårna, få ett skrattanfall så det sprutar cola genom näsan och sånt där ni vet. Jag säger som magnus uggla ;

JAG DANSAR ALDRIG NYKTER.
raka vägen till sängen, godnatt.
jag hoppas att det går bra för alla som ska på JH imorrn,  / Jb


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjock? Du ska få för tjock tunnis.. =)

2008-04-28 @ 20:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0